Powered by Blogger.

Friday, January 31, 2014

Adventure or misadventure?

I've been so brave to face everything except for one thing - dealing all these gifts..

Duha ka bulan nilabay, gi pa psychiatrist ko sa among org kay basin na shuang na daw ko sa tanan naku na-agian sa linog ug bagyo ug sa dihang gi konsulta naku sa doctor, gi ignan ko sa doctor nga naa koy gift of discernment. Kanang paranormal bitaw.

Ug kaganina pag-abot naku gikan byahi gi-ignan napud ko sa akong kauban nga lala daw ko ug baba kay pirme daw naku xa mabuyagan..

Ginoo, unsa mani? Murag hinaya-hinay naman ko nimo gina pahinumduman nga kailangan na naku ni dawaton ang kamatuoran ug kailangan nakoy buhaton sumala sa imong gusto mahitabo.


Apan, Ginoo, dili pako andam.

2 comments:

wellamaria said...

Amping intawon babaye :) mishooo Tamsi♥

Unknown said...

Haimishu, Wella.. Amping pud diha.